Thursday, July 28, 2011

cintakah @ ilusi?

kadang kadang tak dapat bedakan cinta or sekadar lintasan hati..tibe2 jer terdetik hati nih pada seseorg y dh lmer xjmp..dah ler...jarang kali..tp..kesan mendalam..apatah algi ketemu secr tak sgj..tp..hampa die xnmpk..yer ler..kt sorg jer igt..bkn die layan pon kott.siap msk dlm mimpi..tibe2 jadi mcm geng ngan die..die layan aku pon selamba..tp..ku jer xselesa..tp..hati mmg debar..aku nk kawen dgn die.hatiku tibe2 menjerit begitu..tah yer dop jodoh aku..hny angan2 jer mampu...hmmm...aser nk sgt jmp jodoh awl.....aku nk kawen lah..haha.aku siap belek2 majalah butik pengantin..tgk2 smbl berangan2.budak2 sek hny melayan karenah ku..haha...dlm hatku...aku membayangkan aku dan dia melangkah kealam perkahwinan..tp.aku tahu ia sgt mustahil..aku redha dgn segala ketentuan Allah~

No comments:

Post a Comment