Sunday, October 16, 2011

biarkan aku menangis~

salam..
Alhamdulillah..apa khabar sumer? cheq sihat naa..tp..hati jer krg shat..adoi haii..huhuhu.hat nih kian aser berat..seperti kehadiran disitu tidak diterima..hanya mengharap ALLAH tunjukkan jln kebenaran kpd hamba2Nya...hati kian merntih untuk pulang ke rumah..tgk..biler ader masalah br igt nk blk umah...kalo x.....mmg xblk dah kottt...hahaha..tp..tuh xpenting...y penting skrg....mmg homesick nihh...hari nih kuar jln2...tp..hati ttp aser mcm susah hati..mcm trauma ko tdgn roomate sendiri..sian kan sy?smpi hati die wat sy mcm nih..apakah dosa hambaMu ini?ampunilah dosa hambMu ini Tuhanku...dlm bas..aser mcm xtahan sgt..aku menangis dlm diam..aku tutup muka aku..aku xmaw org nmpk atau perasan langsung..harapnya begitulah...biler aku menangis..hatiku rase lega sedikit..benarlah air mata itu penguat u kita dan bukan tanda kita lemah..Ya Allah..aku tahu Engkau mahu menegurku...supaya aku tdak terus leka dgn dunia ini..semoga Kau ampuni dosa hambaMu ini ya Allah...berat bagiku menerimanya..namun..bantuilah hambaMU ini ya Allah..teman2..doakan kebahagaan kita bersama ya...

1 comment: