Monday, May 14, 2012

mimpi indah~

Hari ini dapat mimpi yang sugguh indah..nape aku kater hr nih?sbb before bgn subuh dpt mimpi tuh..tp..mimpi apa ya?huhuhu. aku tak tahu nk katakan apa..tp..mimpi tuh mcm sebagai pengubat rindu untuk aku.walo hny sekadar mimpi...aku rase seperti realiti y aku xmahu bangun dr nya..apa ek mimpi tuh? jeng jeng jeng.. 


Aku bermimpi kan family aku dirumah..aku disuruh blk olh org USM ke rumah sbb dh lame aku xblk...aku pon ikot jer walo pon sehari jer taw duk umah..tp..gembire sgt...diorg sambut dgn baik..kbtln pula..adik mahu plg ke UA dia..maka..ayh mahu hantarkan..kami berdua siap nk tuko2 jd tukang urut pd bdn sndr..gembire sgt saat uth..pastu..main dgn hancemot y nk mkn..time tuh..mama  masak udang msk merah.. byk sgt...suke tuh..tibe2 hancemot mai nk mkn..tp..betapa gediknya dia adlaah..die nk y blm disentuh olh tgn kami..kalo x..dia xmaw mkn..gedik an???gedik an... 


Sume2 saat tuh sgt bermakna..mmg aser mcm btl2 blk..xaser mcm mimpi lgsg pon..tp...aser sedih dgn mmpi tuh...tkt hati mkn xsbr nk blk..sdgkn aku sdg cube u jd kut dn tabha berada disini..sdgkn hati ini...meronta ronta mahu pulang..aku terpaksa tipu diri sndr dn org lain aku xheran xdpt blk..sdgkn...aku aser mcm mahu jerit sajer u balik rumah~.. mama and papa..korg xrindu ke nk tgk anak korg y satu nih????? tp..xperlah..stp apa y berlaku ada hikmahnya kan...skrg kami diuji dgn satu jaak y jauh..terpisah dgn masa..


Biar jauh dimata..tp..dkt dihati~


TSAQIF, PAPA, NAQUIB, LYANA, MAMA, ATIQAH

MISS AND LOVE YOU ALL SO MUCH~

No comments:

Post a Comment