Thursday, May 3, 2012

SEDIM

Alhamdulillah..22 April harituh pi Sedim,Kedah.join aktviti lasak..Ader hiking, water confident, top walk dan juga water tubing.


HIKING
kami mula mendaki dr pagi tuh..adalah dalam 2 jam kot..alkisahnyer, kebetuln time tuh skt perut..leh lak time nk hbs jer hiking..perut buat hal...giler xthan punyer pasal...aku terpaksa jua membuangnya di hutan..malu..mlu gak..tp..wat bodo....hahaha


TOP WALK
pastu naik lori..adlah aser mcm....pendatang asing jer dlm tuh...mcm kelako..huhu...ktorg gerk ke tmpt lain u top walk..yang hebatny tmpt ini ialah..ia merupkan jlan plg pnjg di dunia. kire mcm berjalan atas angin jer..seriau kotttt..huhu..siap leh smpi kulim and apertah..huhuhu.tp mmg seronok..


WATER CONFIDENT
yang nih mmg kelakar..sy nih seram nk terjun dr ats..agk tinggi jug kottt..mul2 konon ler..pastu biler tgk bwh..Oh My God..mcm guaner lah ni kang..duk mikir2 lk..sekali.."xperlh..nantilah.." aku trs undur diri..hahaha..aku nampak wajah coach aku dibawah y ketawe dan agk tensen dgn skp aku..haha..pastu tgg ler dl turn org..pastu bile xder org..aku konon2nya nk bernkan diri lagi...ternyata aku gagal..mereka ketawakan aku..aku tumpang ketawa skl..huhuhu.pastu..u kali terkhir..berjaya jua..tp..bile turun..xjd pon..haha..takut kottt..tp..mmg seronok gitu~


WATER TUBING
ini paling mencabar..kt duk dlm pelampung..sorg2 kot...jauh giler lah...mula2 gerak dgn group..pastu kene lepas sorg2..cabaran kami adalah..u elak dr batu kene bwh bdn kami...tibe2 lalu jln yang xder arus..maka..duk situ sorg..kene langgar dgn sgl dahan2 ditep..tibe2 sekat ats batu...pergh hbslahhhhh.mmg syok..tp....menakutkan jugerler...yang xleh blah...kmi smpi ke tmpt y mmg deras..adalah nsan2 y sudi tlg kami..ttp lelaki kottt.aku dicemri lg..suka hati pegang tgn aku!!!!aku dh bg lengn kottt..tp sbb situasi agk bhy..aku terpaksa turut..sedihnyer..maaf bakal suamiku~huhu...


sampai2 jer ke tempat berkumpul..kami mandi sungai dl...pastu tuko baju and makan petn\ang..menarknya jem roti itu adalah...diletk planta,gul dan coklat..sedap2 gk..tp..cpt muak..manis bangat dong...huhhu.


Alhamdulillah..berjya harungi rintangan..pasni ade rlg..mmg kene join...huhu..tp..nk aktiviti lain puloks..huhu..


ini after TOP WALK

ni pulk dh sampai tempat air terjun..HIKING

nih dlm perjalanan..TOP WALK

nih sblm HIKING

BERPOSING2

ni dah smpi dr TOP WALK

gambo bermai2

n pon tgh TOP WALK..huhu

No comments:

Post a Comment