Saturday, December 8, 2012

ketakutan tu melanda`

WAH...bak per lak nih?hehe..dipendekkan citer..
saya ini agak fobia dgn laki..pendek kater lg..sy nih anti laki..mmg time sek...diorg tuh musuh sy..ader ler dua org kott y bkn...y lain hbs kene.huhu..naper?
kerna ada sejarah2 silam y sering menghantui diri.. tp..aku akur dgn takdir dan terus bergerak kehadapan.. bender nih mmg bukan senang..mmg bkn senang...kt terpakse berdepan dgn masyarakat y tak dpt kta kawal...
kenapa harus berlaku?adakah kita sendiri yang terlalu mudah meletakkan diri dlm masyarakat?
hurm..persoalan y sering bermain d minda hinggakan buat aku menangs ketakutan...aku sgt takut...
aku tkt jika kejadan seperti dl terjadi..walau aku nmpk tiada apa2 di depan mrk...aku ttp tkt.. hurm..
tah..tak tahulah nk kater aper..tp..mmg nk bermuhasabah diri dl..moga dipertemukan hidayah Allah~

1 comment:

  1. ce citer whaut had happened?? nk korek rhsia sket. ehehe.

    ReplyDelete