Thursday, December 6, 2012

sweetnyer~

Assalamualaikum~
tibe2 aser menggatl nyanyi lagu2 cinta..kenapa?adakah saya bercinta? hehe..tarak ler..hati berbunge kekasih gelapku on9..tuh jer..hahaha...suker pandangan tah ke brp tah..huhu..tibe2 hdp..dup dap dup dap..nk tegur malu..xperler!!!!!!!!hehe.. so.. itu tak penting...yang pentng..aku dah nekad nak mak ayah sendiri yang carikan jodohku..bkn aku sendiri..sbb naper?aku xcaye aku dpt wat pilihan terbaik..eh2..ader pilhan ker?xder jua.. clear bebs..hehe.. aku nk jage diri aku u adam aku.. walau aku nih byk sgt wat salah..tp...aku akan buat y terbaik u sesuai dgn adam aku.. Wanita yang baik untuk lelaki yang baik kan.. jadi..aku nk org mcm tuh..jd..aku nk jd mcm tuh.. so..mama and papa.. igt lah yer..carikan u tiqah..tp..bkn skrg..nanti dl..tgg tiqh bgtw...huhu..
okess..xnk ngarot lebih sgt dah..
wassalam~

No comments:

Post a Comment