Sunday, June 24, 2012

~shy~

sungguh saya malu,
sungguh saya malu berdepan dengan Allah,
sungguh saya malu berdepan dengan manusia,
sungguh saya malu pada binatang,
sungguh saya lebih malu pad diri sendiri,
kenapa? dan apakah ?
persoalan in terus menerus berpusing dalam fikiran,
jawapannya hanya satu,
HATI..
sy rasa hati ini semakin lama semakin kecil,
saya tidk tahu apa sebenarnya yang sy dah bagi mkn dlm hati,
cukup ker..lebih ker?
bagus ke..xbagus ker?
namun, bilamana hati ini rasa malu,
sy tahu..
saya ada masalah pada hati sy,
macam mana nanti sy mahu berdepan dgn dunia selepas ni?
sy tidak sehebat seperti org lain y sama berjuang seperti sy,
sy sudah jadi org kecil,
sy sudah......
hati kecil ini betul2 mahu menangis
btl2 mahu meronta ronta
namun,
sy hanya diam membisu,
maaf... maaf..maaf...
sy tak seperti apa sy dahulu..

No comments:

Post a Comment