Sunday, June 24, 2012

terima kasih ya Allah~

Subhanallah, Alhamdulillah.. Allahuakbar

Aku amat bersyukur kpd Mu y Allah 
kerna hambaMu ini masih dlam rahmatMu ya Allah,
dikala hatiku mula gelisah,
dikala hatiku sudah tidak keruan,
Engkau hadiahkn aku sesuatu yang amat berharga..
semenjak kebelakangan ini,
tiba2 hati resah dan gelisah,
hati tidka tenteram,
entah kenapa,
tiba2 rase takut bersarang dihati
semoga tiada perkara buruk berlaku,
rupa2nya bukan hati ini shj y gundah gundala,
perasaan ini turut dialamai oleh org y ku syg,
aku rase mmg ajaib,
sungguh aku bukan seorang,
Terima kasih ya Allah,
Engkau mendengar rintihan hatiku,
Kau pertemukan aku insan yang ku sayang,
walau aku tidak mampu luahkan dgn kata2,
namun, hatiku gelonjak gembira,
tatkala tu,aku tidak lupa bersyukur pada Mu ya Allah,
terima kasih, Ya Allah~


P/S: terima kasih ayahanda sebab sudi juga ambil masa datang melawat anakanda walau hanya sebentar. walo perkara itu blh dilakukan tanpa perlu ketemu. Namun, kau tetap jua gagah dtg.. kadang2 aku tkt kalo aku tak mampu penuhi apa yang kau mahukan dariku.. tp..aku tdk bercita2 u brd di puncak tgg bermewahkan harta dunia..tp..aku mahukan brd di syurga bermewahkan keredhaan kekal abadi..walau anakanda mu ini krg berkata2..tp..hati ini mmg gembira..jgn riso..aku syg ayahanda ku..huhu..

No comments:

Post a Comment