Saturday, September 15, 2012

bila kita diasak~

terpanggil untuk mengarang..meluahkan rasa buku dihati...

kita tahu dalam ukhuwah perlu berlapang dada.namun, kadang2 hati akan tewas melawannya. perasaan saya sekarang, saya seperti diberi satu tanggungjawab yang sangat besar. saya perlu memikul sesuatu yang tidk dipikul oleh mereka. diletakkan harapan pada bahu saya untuk melaksankan segalanya. namun, sedarkah mereka aku jua manusia biasa yang baru sahaja bertatih untuk memahaminya. namun, aku belajar sesuatu perkara. aku belajar bagaimana untuk menghadapi tekanan itu. aku belajar bagaimana untuk menerima tekanan itu. aku belajar untuk memaham seseorang itu. disaat ini, sungguh aku tewas dalam mengawal emosi.. Ya Allah, Kau ampunlah hambaMu ini.. mungkin aku mmg terlepas untuk rasa bersyukur sehingg aku tdak punya rasa redha itu...

No comments:

Post a Comment