Saturday, October 6, 2012

kuch kuch hota hai~

salam semua,
hari nih nk kongsi hal semalam..huhu.. semalam.. ader program bwh acountng society..CIMA-USM conference..bagus..dpt byk input baru.. Dipendekkan citer...pendaftaran bermula kol 9...kami pon bersemangatlah siap awl2 dlm 8.30..sedangkan..5 minit jer ker sane..nape jd mcm tuh?aderlah teman akmi kater..jauh nun...kami pnylah naik bas tkt lmbt...rupenye2 salah tmpt..kami pon duk menonong dlm bas pusing USM. sambil2 tuh dgr lah pulak lagu Kuch kuch hota hai...memori jln citer tuh berlegar dalam kepala..bestnyer jln citer nih..huhu.. aser mcm..wah..jodoh nih hbt...walo itu jodoh kt..kalo blm samapi masernyer...tgg jer ler..sbb kt xtaw jodoh kt..mgkn jodoh kt org y plg rpt or mmg xknl lgsg..so..mcm aner dgn jodoh sy?tibe2 ia berlegar dalam kepala saya..tp..tah wat per tah pikiq..wat serabut otak jer..bkn trs jmp jodoh pon an?huhu.. tp kan..hurm..sy ader sorg nih mmg malu sgt..xtw nape..agknyer sbb die malu..maka..aku malu..btl..sumpah btl...nk pndg muke die..makasih jer ler... mmg xselesa ler..igt lagi harituh ade gerai konvo.. aku dtg jer..die blah..aku blah die mai...aku mcm segan taw..agknyer die pon same..mmg terang benderang nmpk situasi tuh..bkn skl..dr jauh nmpk hbt tuh duk ckp2..tibe2 mai..jd senyap dan trs pergi..kaget gak..tp..bersyukur gak..huhu.. sampai lening aku segan..segan..segan..segan.. tp xtaw naper st segan..huhu.. bakper ek?huhu... donno dont care..wat xtaw...penting u jage hati nih..jgn kas rosak terok lg..igt senang ker nk baiki?..huhu
moge trs bermuhajadah dan bermuhasabah sll~
semoga sentiasa dalam rahmat Allah sumer..Amiiin~

No comments:

Post a Comment