Tuesday, April 19, 2011

andai diberi pilihan~~

fikiranku sentiasa tertanbya-anya..mcm aner kalo kene wat pilihan?ape y aku akn pilih?kemahuanku sndr tidak ku ketahui..jadi..bagaimana u membuat keputusan?last2..hanya akn ikot kater2 org tua..

kini..aku bermain dgn emosi..aku xtaw aper patut aku pilih...aku mahukan ditempatkan ditempat y terbaik..tp..adakah ia terbaik u ku?



skrg aku sedang tgg keputusan dr USM...Andai aku dapat ...maw kah aku terima?andai aku xdapat..aku akan tgg UPU punyer..tp...mcm aner kalo kene wat pilihan u tentukan arah tuju hidupku?...
manusia takkan penah lari dr membuat pilihan dr hidup samada besar or kecil..

ape2 pon..kita mesti dapatkan petunjuk dr Allah..berdoa dgn seikhlas hati u memohon petunjuk..solat istikharah dll lagi...

No comments:

Post a Comment