Thursday, April 21, 2011

bisakah bertahan?

setiap masa aku hanya memikirkanmu,
tiap detik berlalu meresahkanku,
aku terfikir dimana sebenarnya dirimu..
aku tercari-cari disetiap sudut pelusuk dirimu..
aku ingin mengenal rapat tentang dirimu..
namun..kau sering jua melarikan diri dariku..
kau kecewakan aku..
namun..aku masih terus bertahan..
aku pendamkan semua rasa hatiku..
kerna ku taw..
ada sebab disetiap apa yag berlaku..
mengapa kau masih tidak mengerti?
terlalu hinakah aku dimatamu?
aku telah cuba yang terbaik untukmu berasa bangga berada disisiku
namun..kau tetap tidak puas
ku tak mampu menjadi seperti superstar..
mahupun pula superman..
aku hanyalah aku..
namun..apa yang aku dapat?
hanya kehampaan yang memilukan hatiku..
cukup sudah apa yang telah kau lakukan kepadaku..
aku tidak merasakan
aku bisa bertahan..
kini..aku akan lepaskanmu..
semoga kau terus berbahagia..






rekaan semata-mata..tiada kene mengena dengan emosi skrg..:)

No comments:

Post a Comment