Monday, April 18, 2011

barakallah~~

pada 15 april lalu merupakan peristiwa sejarah bagi kawanku...syuhadah zulkifli..tak dpat digambarkan hati bila dia telah menjadi isteri org..tika kali pertama dia memberitahuku hasratnya untuk bernikah..aku gembira dan terkejut..biau btl kan...dia bercanda ker aper..rupe2nyer mmg btl..aku tumpang gembira.sejak itu..dia telah buat persiapan perkahwinannya..aku pun turut membantu..pergi ke butik..pergi ke spa..pergi beli brg kawen...dan brtandang ke rumah u membantu apa y patut..
15 april,pada pukul 11 pagi..aku,wan,su pergi ke masjid tempat kak ada akad nikah..tika itu tibe2 aser sebak..mcm xmaw kasi dia kawen..mcm nk bawe lari pon ade..aku duk blkg die...aku redhakan diriku...mcm aku lak nak kawen..hehe..apa2 pon semoga kak ada dan suaminye berbahagia..



sori...nih bkn pengantin....



nak tumpang berteduh..huhu









x salah berangan kan..huhu..




time menanti lafaz nikah...



alhamdulillah~~


semoga berkekalan didunia dan akhirat~~




4 comments:

  1. lamer lg..dlm 5 thn keatas..nanti2 jmpt mai..awk kawen dl kang bgtw ler....leh mai nk dtg tlg..huhuhu

    ReplyDelete
  2. woh,debo wase mu cakap gitu...XD

    ReplyDelete
  3. hahaha....debo ek?huhu...alam perkahiwan..xleh bygkn ler...huhuuhhu

    ReplyDelete