Sunday, April 24, 2011

oppss langgar~~

alkisahnya pada 24 april 2011,pada pukul 4.45 p.m..saya serta dk saya,naqib berhenti sebentar di sebuah kedai..time tuh saya mengidam btl nak makan aiskrim..sayer dan adik sayer pon belilah..ktorg pon msk keta dgn sennag hati..pin tu kereta dibuka..saya melabuhkan punggung di kerusi..saya menghidupkan enjin..saya membuka aiskrim dgn bahagianya..tiba2 time nak gerak jer...ader sebuah kereta berhenti di depan kereta..wow...nih hangin nih..susah ah nak kuar..suker hati jer..tp..i sabar dulu taw..diorg tgk jer kat ku..mcm taw jer slh..sayer pon reverse lah kan dgn selambanya tanpa memandang cermin dibelakang..cantik punyer reverse..powww...kedengaran seperti emlanggar sesuatu..saya mcm xler gabra langsung..dlm fikiran..langgar tong sampah ker?lelaki didepan saya pon tnjkkn arah tgn keatas..owh..mcm ader samting dibelkang..saya pon memolehnyer...alamak..ada van...dan saya dah langgar kot...time tuh br mcm takot kot...saya pon trn dr keta...waaa....keta pkck tuh calar btl...saya pon ckp ngn pakcik tuh...

dialognyer...

shai: pakcik...minta maaf pakcik..minta maaf..
pkck: eh xder paper...xper2...calar jer nih..
sayer pon mcm tgk jer keta de..takot terok sgt jer..tp..die mandang kereta saya..
shai: pakcik...hmm..nk kene ganti ker?(dgn muke y mcm takut..xmaw byr..haha)
pkck: xper2..tuh tgk keta awk..lampu pecah..
shai:ha?(lantas sayer tgk..haah ler..dlm  kpl...sayer mikir..nih kene ngadap my parents lak..)
sayer pon sambung kate2 sayer...
shai:eh..xper2 pkck..skit jer..minta maaf yer
pkck:yer2 xper..
kami pon trs pergi..

kereta depan tuh?lepas jer jadi gitu..baru nk alih kedepan sikit..ha...baru taw yer/aish..kan bagus kalo bertanggungjawab skt sblm nih..aish..kesian calar pada van pkck tuh ngn lampu keta blkg ku pecah..hahahha


apa2 pon..sumer nih atas kelalaian ku sndr..tak tgk lgsg pon kat blkg time nak reverse..huhu..apsni tak nak wat dah...jadi makin seriau taw..


doakan yang terbaik...
:)

No comments:

Post a Comment