Thursday, June 23, 2011

boleh tolong kisah??

Salam
semalam dan hari nih hari y agak upset dan stress...walo x terok maner...
nak taw aper?








first : terasa skt dgn kwn sendiri...aser xleh dah nak nasihati dia...xnk dgr langsung..bukan aku suruh wat bender jahat..tp..baik..isk22..aser mcm diri nih xberguna jer an..apa punyer kwn daaaa aku nih..xper2 aku doakan supaya Allah buka pintu hati dia.


second: sedih tgk citer 49 days tuh..ending die best..tp...sedih juger...waaaaa....










third: citer 49 days tuh mcm msk dlm mimpi aku..tp..aku dpt watak y menyedihkan..lelaki tersebut benci aku..waaa....mengapakah??????


forth: banyak sgt keje kott..sampaikn xleh nk tumpu..


fifth: hari nih terkejar2 punyer pasal tertinggalkan kunci bilik dlm bilik..maka?xleh nk msk kan..mintaklah tlg ustaz dan telepon bos..tp...xder sapa bantu..nsb baik ustaz panggil sorg cikgu nih..haha..malu..sebabnyer die kata..:ooo..hari tuh org kene die sengih jer..nh die kene lak"..time tuh br terigt..haha..die terkunci gak...mcm2 die wat u kasi buke...sampaikan aku kene tgg kejap..ketaw lah gak..tgk...kene balik..haha..amik kamu..


sixth: aku tgh lapor ler skrg...nak makan plissss










seventh: rmi cikgu serbu..siap bisik2 biler nak masuk gaji..haha..sebab gaji nih pengetua yang akan luluskan..aku lak keluarkan cek..haha..eden pon tgh tgg gak..diorg siap suh duk dpn pengetua tny sal tuh..aku punyer ler duk tmpt die duk...sajer  nk tayang muka...tp..hampa..namun..alhamdulillah..lps tghr...dpt gak..maka...gaji dah masuk kott..aku lagi best..trs dpt..cash ler katekan..menggelepar kitorg ketika nih taw..haha










last sekali ialah.... aku dah mula berangan nak mempunyai pengalaman bercinta..bukan mencintai ek..lepas kahwin pon lepas kahwinlah..lbh afdhal...huhuu..


ok...terima kasih pada diri sendiri sbb bacer...sbb sy tahu...xder saper pon bacer blog sy nih...


wassalam..
semoga diberkati Allah selalu..

2 comments:

  1. eh, aku bace je blog kau syg! heee.. sapekah kawan yg dimaksudkan tuh? aku macam agak curious. pliss tell me. hee -,-''

    ReplyDelete