Saturday, February 26, 2011

cutI2 peNaNg

aduiii...tengok!!!!!!!!!! betaper lamernyer dok update..xsempat nk masukkan gambo percutian di PENANG...tp..bukanler penang sgt koy..Butterworth jer kottt...kat penang takat pi makan nasi kandar jer.....aper perasaannyer?? sedap~~kene taste pedasnyer..hehehe...


jadi...ceritanya bermula begini...kami sekeluarga ikot trip berbasikal y dianjurkan oleh TIOXIDE (M) SDN BHD bawah Kelab Sports mrk..sayer sgt terujer sbb dpt jalan2 jer..hehe..y main basikalnyer ayah sayer and adik lelaki sayer y pertama....


jom kiter sergah!!!!!hahaha
nih time...hmm..sblm grik...duk menunggu org2 lain mai






 ktorg adik beradik curi lari pi tmpt sungai tepi..balik2...kene marah...bahaya katernyer..abb kAWAsan hutan..phm2 jer lah kan...hahaha...xsedar kan...hehehe










pastu...mulalah edisi berbasikal...












maka, sampailah kat Grik....




nih kat butterworth sudah..jom beli !!!!!!!!!!!












pas membeli..ktorg sumer dh kelaparan x mkn pg..pi ler cr kedai makanan..jumper ler gerai makanan indon punyer.haha...aku lantas pesan BAKSO!!!!













nih kat restoran nasi kandar...susah oooo cari...siap sesat2 pusing bandar...



besau tak kepala ikan nih..mkn dlm 10 org kottt...bagi aku...xcukup lgsg!!!!!hahaha



























ha..nih muker mat salleh y aku terujer...kecut perot ku dia ckp ngn ku...kbtln time tuh pi restoran y ader skrin tv y besau..die terkejot smbl ckp ngn ku..aku terkejut and cakap ya.....dan senyum jer..hahaha...pastu...trs larikan diri..hehe...die sedang belajo ckp malay...baru2 nih...die greet kitorg gud morning..tibe2 ader word selamat pagi...wow....terkejut aku..aku pandang byk kali..btl ker?hahahahaha






kami pi pade hr kamis pg...smpi umah sabtu mlm...pergh...jd lmbt giler sbb jam habis..bese ler...cuti ayer cina...org pi mtk angpow...ktorg pi berbasikal..hehehe..ok....
:)

No comments:

Post a Comment