Friday, February 4, 2011

diam!!

sayer sentiase katekan pada dri sayer untuk diam..kunci mulut..sbb..sayer taw biler mulut berkater2...binasa ler jadinyer..kadangkala kiter tak bermaksud untuk lukai hati seseorang pon.tetapi..kelancnagn mulut ini...kadangkala terlepas dari kawalan..oleh itu..sayer sentiasa set my mnd...you better shut up...kadangkaler mungkin org akn pelik...shai..naper senyap?shai..awk ok?shai...mcm lain jer hr nih...
kadangkaler saye ase mcm..serba salah...jadi..saya lebih baik senyum jer dan katakan xder pape..
mngkn bagi mereka a satu bender pelik..tp..bagi sayer...itu lbh baik dr mulut ckp perkara y tidak disenagang?bagaimana dgn anda?anda sokong kater2 sayer?
haha...sape2 kenal saye..mrk taw saye mcm aner...iam totally bad in control my anger...moreover when in a bad mood...ergh...it was so irritating...i'm feel guilty with them...haha..maka..dan...jangan pelik jika saya lebih byk berdiam diri selepas ini..in kebaikan u sumer insyaAllah...

* maaf ler andai post saye nih mengarot or membosankan..tp...saye aser ini perasaan saya...sume ini luahan dlm diri saya..

1 comment:

  1. saya pun suka lagi berdiam daripada berkata2..mungkin tkut menyakitkan hati orang..yela,xsemua orang boleh terima diri kita kan..just be nice to people..^^

    ReplyDelete