Wednesday, January 12, 2011

LA TaHzaN~

Ya Allah....mengapa ni harus terjadi?
aku sedayer upaya menahan rase sedih di hati...aku simpulkan senyuman walo terpakse menahan perit di hati..mungkinkah dir sendir y tak ikhlas?
Ya Allah..berikanlah aku kekuatan u tempuhinya...
sedihnyer hat ni...masuk2 diorg layan dgn baik..aser mcm bertuah sangat..tp..aku msh malu..biler layanan mrk seperti tak membuahkan hasil seperti mrk harapkan...dibuatnya daku sepert makhluk asng..aku merasakan seperti aku langsung tidak wujud..alangkah sedihnya hat ini..kadang kala aser nk menjerit..wat tak taw jer ler pade aku...xpon..nak ckp..sayer msh hidup lagi...sebak di hati terpakse ditahan..aku memulakan langkah dgn join mrk makan pagi..aku dgr citer mereka..jarang skl berkater2..aser seronok sgt mendengar..namun..ttp..temui jln x gembirakan...mrk msh mcm stail x care2 jer aku..aku pon manusia jua..perlukan bimbingan dan sokongan..tiada siapa disitu sudi jd penyokong ku..mcm aner aku nk berdiri tegak dsitu?seperti org memandang serong pade ku..anggap aku budak slow2 jer..seperti xlayak u berada disitu..tp..bkn aku nih dak praktkal ker?bukan ker peranan mereka u ajar aku?bkn aku ajar diriku sendiri...ata adakah aku terlalu x pandai u sumer ini?
Bukan aku sombong or kejam tak maw layan same mrk....ttp aku sndr mati akal nk ckp ngn aper samer mrk...skrg2nyer aku nk mrk merasakan bahawa aku berada dlm komuniti mrk..biarlah tggl maser 2 bln lg adlah saat menggembirekan...bukannya sebaliknya...aku sentiasa berusaha u kuatkan semangat...
Semoga Allah trs berikan smgt baru u ku..dan sedarkan mereka u bergaul dan menyedari kehadiranku...
sedih tak terkater....nangis menahan sebak jer mampu...
May God Bless Us~~

No comments:

Post a Comment